lørdag 6. september 2008

Fotosafari til blindevannet

Hei etter å ha vært på Petunia sine sider ble jeg inspriert til å ta meg en tur i skogen selv.
Og her kommer resultatet av det.


Her bilde av målet blindevannet som er våres drikkekilde i sande og svelvik


Praktfull plass å gå tur på også og brukbar utsikt over vannet også

Så litt tyttebær også


Masse vann i skogen nå en liten bekk

fant også et sopptre


For å se mere fotosafari bilder gå inn på petunia sine sider å se.
http://petuniablogg.blogspot.com/2008/09/p-fotosafari-i-tjukkeste-granskogen.html

6 kommentarer:

  1. hei ja det var en nydelig plass. ja du blir bare flinkere og flinkere du, ikte godt de med vannet insjøen.

    hilsen ei fra røyse

    SvarSlett
  2. Flott safari serie dette ES!
    Har aldrig vært der tross åtte år der ut :-)

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder og du har gjort alt riktig, men hvis du også hadde tilføyd "fotosafari" i emnefeltet i tillegg, så legger jeg deg i listen over safari innlegg inne hos meg (Du finner den i høyre marg på siden min) Hvis du lager flere safari innlegg og merker dem med fortoafri til hit og fotosafari dit osv, så må jeg lage ny link for hvert av dine innlegg og det blir vanskelig for andre å finne alle dine innlegg. Hvis du også bruker kun ordet fotosafri, så kommer alle dine safari innlegg etter hverandre når noen trykker på navnet ditt. Gi meg en lyd når du har gjort dette, så setter jeg deg på listen. Ta deg en tur innom de andre på listen og se hva de har funnet på sine fotosafarier. Kjempekjekt at du blir med:)

    SvarSlett
  4. Helt riktig! Du kunne bare latt det første du skrev stått der i tillegg. Det hadde ikke gjort noe. Nå trykker jeg bare på "fotosafari" og kopierer linken og da komemr alle dine lignende innlegg frem på siden min og folk finner dem lett.
    Jeg setter deg på listen med en gang, jeg!

    SvarSlett
  5. Flott turterreng. Spesielt det treet. Er det vanlig furu eller?

    SvarSlett
  6. Det er vakkert oppe ved Blindevann.
    Koselig å se igjen kjente plasser.
    Fine bilder. Takk for titten.
    Hilsen Helene.

    SvarSlett